Στη σημερινή άκρως ανταγωνιστική αγορά, η αποσύνδεση πελατών αποτελεί μια πραγματικότητα για όλους.
Εμείς έχουμε τη δυνατότητα να τους ξανά-κερδίσουμε (Winback) μαθαίνοντας χρήσιμες πληροφορίες για τους λόγους που αποχώρησαν. Όταν γνωρίζετε το λόγο που προηγούμενοι πελάτες σας, σταμάτησαν να χρησιμοποιούν το προϊόν ή την υπηρεσία που παρέχετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να βελτιστοποιήσετε τις προσπάθειες και τον τρόπο προσέλκυσης νέων.
Τελικός σκοπός θα πρέπει πάντοτε να είναι η διατήρηση τους για όσο μεγαλύτερο διάστημα γίνεται.