Ξεκινήστε μια πολυεπίπεδη επικοινωνία με τους πελάτες σας και χτίστε μια σχέση εμπιστοσύνης.
Άλλωστε κοστίζει έως και 10 φορές περισσότερο το να αποκτήσετε έναν καινούριο πελάτη, από το να κάνετε μια πώληση σε κάποιον υπάρχων. Πως όμως μπορείτε να κρατήσετε τους υπάρχοντες πελάτες σας ικανοποιημένους και να αυξήσετε παράλληλα τα κέρδη σας;
Εξελίξτε στη σχέση σας με εκείνους και εντοπίστε τα κατάλληλα συμπληρωματικά προϊόντα ή υπηρεσίες για να προωθήσετε με τις Customer Base Management Campaigns. Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα των χρηστών σας, εντοπίστε ευκαιρίες περαιτέρω διείσδυσης.