ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ C.R.M.

Με τις υπηρεσίες C.R.M. προσελκύουμε καταναλωτές, μέσα από τη διαδικασία ανάπτυξης διαπροσωπικών σχέσεων (επιχείρηση–πελάτη). Στόχος του πελατοκεντρικού χαρακτήρα ενός CRM είναι η διαχρονική πώληση και εξυπηρέτηση πελατών, πιστών στα προϊόντα και τις υπηρεσίες, μέσα από ένα συγκεκριμένο σύστημα διαχείρισης.

  • Παρακολουθήστε σε πραγματικό χρόνο, τις υπηρεσίες σας και τα αποτελέσματα τους.
  • Εντοπίστε τους σημαντικότερους πελάτες σας.
  • Στοχεύστε στην εμπορικής επικοινωνία
  • Περιορίστε τις απειλές στην καταναλωτική βάση
  • Δημιουργήστε πιστό αγοραστικό κοινό

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ Δ.Ε.Κ.Ο., ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ, Ν.Π.Δ.Δ.

OUTBOUND & INBOUND CAMPAIGNS

WINBACK CAMPAIGNS

CUSTOMER BASE MANAGEMENT CAMPAIGNS

CUSTOMER CARE SOLUTIONS

QUALITATIVE SURVEYS

RESULT ORIENTED TARGETED MARKETING

Μετάβαση στο περιεχόμενο