Με τις υπηρεσίες C.R.M. προσελκύουμε καταναλωτές, μέσα από τη διαδικασία ανάπτυξης διαπροσωπικών σχέσεων (επιχείρηση–πελάτη). Στόχος του πελατοκεντρικού χαρακτήρα ενός CRM είναι η διαχρονική πώληση και εξυπηρέτηση πελατών, πιστών στα προϊόντα και τις υπηρεσίες, μέσα από ένα συγκεκριμένο σύστημα διαχείρισης.
- Παρακολουθήστε σε πραγματικό χρόνο, τις υπηρεσίες σας και τα αποτελέσματα τους.
- Εντοπίστε τους σημαντικότερους πελάτες σας.
- Στοχεύστε στην εμπορικής επικοινωνία
- Περιορίστε τις απειλές στην καταναλωτική βάση
- Δημιουργήστε πιστό αγοραστικό κοινό